好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日都係勁唔開心!!不過我覺得自己有d問題...我好似俾人玩緊咁!!好辛苦..好攰!唔知做咩!!好想喊!!
如果你俾一個人傷害得太大...真係會攪到個個人好唔開心嫁!!我宜家好辛苦呀!!原來真係冇人對我係真嫁!!真係冇
人錫我嫁!!一個二個都係咁...好真係好辛苦呀!!我唔想咁呀!!可唔可以快d呀!!我唔想等你呀!!我等唔到呀!!我真係好
辛苦呀!!係你攪到我喊...係你...係你...你究竟要我定要佢???