好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
琴日我11點幾先返屋企...點知屋企一個人都冇!!早知就唔咁早啦!!琴晚等佢地踢完波...就過左平台!!到到
11點到就走啦!!巴西同Rico都話走..咁咪走囉!!之後返到黎嚇死我呀!!一個人都冇!!不過仲好啦!!前幾日係度界手!!
係學校界...上IS堂界!!個阿sir都傻傻地!!咩都睇唔到!!今日應該都出啦!!不過冇咁早!!!