好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日本身好開心嫁!!今日Niko生日...放左學我,Niko,阿Rain,阿Winnie,陳大文,Scarlett,Cherry,
Keita等等去左M記食野!!今日影左好多相!!好開心...之後同左阿Rain佢地上左慈中...又去左中央球場...就要返落去
啦!!因為要學琴...返屋企攞琴書!!之後阿大文同阿lu就陪我去學琴...學完落返去!!見到巴西佢地...攪到我好嬲!!佢做
左d咩我宜家唔講...不過我真係真係好嬲呀!!宜家好想喊!!!!!!