好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日同阿lu,細蚊出...見到巴西佢地!!之後到左頭先7點3到...有班差人黎左!!見到我食煙!!之後叫我地
攞身份証同手冊...點知我唔記得攞手冊返黎!!好釆有張學生証!!點知阿lu手冊同學生証都冇!!佢地話要同佢返差館喎!!
之後佢搵清楚啦...原來係3袋!!好釆...等等個d啦!!最後佢地叫我地快d返屋企!!仲有下次就捉我地返差館喎!!