今日佢地個個上哂慈雲山踢...咁我同大蚊,細蚊同石穎欣一齊上左去!!之後到到5點幾6點...阿lu黎左...
佢地都想落返去!!點知見到成班警察!!好似有人打999!!因為有幾個男仔打交!!咁我地仲諗住上墳場!!點知見到d差人
喎!!咁咪一大班人一齊走囉!!之後落返去...佢地又踢波!!我地又食野!!到7點幾巴西走左!!阿lu就6點幾走左!!大蚊就
7點幾走!!之後我阿媽話今日去大家樂食野!!咁我9點幾食完想走...佢話唔俾我走喎!!咁我咪叫阿lu打俾大蚊...大蚊打
俾小欣!!叫佢唔使等我囉!!我今晚好想好想落去嫁!!點知...一陣睇下有冇機會落到去!!!!!
|