好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日2點幾同阿lu出左去...見到小欣,大蚊,詹詹同肥仔!!之後大蚊走左...Gary黎左!!之後巴西又黎埋!!
咁細蚊就5點幾黎到!!我就6點幾走左!!今日足球場勁多人喎!!好搞笑!!之後細蚊講返俾我聽今日Ivy同茵茵反巴西喎!!
係度扮哂鍾意巴西咁...係度話:你做咩同我爭巴西呀!!個d啦...勁搞笑!!最後佢地同巴西講:我地反你呀!!我同係幫芷茵
報仇嫁!!反到佢死!!但係我仲鍾意佢嫁....佢都未同我分手!!