好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
岩岩返左屋企...洗完白白啦!!巴西同佢地去左BBQ...我聽日本身都去嫁!!不過聽日我要去飲呀!!因為
我個堂弟岩岩一個月!!救命...憎死佢!!攪到聽日冇得去!!不過聽日可能去唱k喎...Gary都好似話去!!唔知呢?!不過真係
好唔開心囉...一個星期六就冇左!!之後頭先係度發我阿媽脾氣!!車...好叻咩!!憎死佢地呀!!唉...