好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日都有落...今日係22號!!所以家姐唔返屋企食!!好開心!!不過我一陣想落...但係冇人陪!!今日又有art
堂啦!!唉...救命!!勁慘!!不過其實個老師好好人嫁!!我唔鍾意art姐!!我今日又遲到啦...4次啦!!5次就記缺點啦!!不過我
都會repeat一年啦!!我都係做唔到d乖乖女嫁啦!!