好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
原來佢唔係想同我分手!!佢仲鍾意我...不過因為學校有某d原因...所以就要分手!!不過分左就係分左!!
如果佢早d咁同我講...我就唔使喊左成日啦!!
p.s.今日我喊左有成兩粒鐘呀!!兩隻眼紅哂!!