好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日三點幾落左去!!同大蚊,細蚊,盧盧一齊...之後又反啦!!7點2走左!!之後我同我阿爸,阿媽去左
大家樂食野!!點知原來聽日要換季...未買恤3!!即刻去荷里活買!!好釆都買到...不過有d邊!!唔知得唔得!?