好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日好凍呀!!我今朝7:25先起身呀!!好釆冇遲到姐!!宜家又係上緊電腦堂啦!!悶到爆!!Rico好似話
一陣放左學返屋企換完3一齊去mk喎!!咁我留係鳳德定出mk好呢??但係我今晚都落嫁啦!!咁點好呢?!我又想陪
細蚊佢地喎!!但係我又想出mk買野喎!!咁點算好呢??!!一陣我出完mk早d返鳳德囉!!但係我今日3:30先放!!仲有
p.c.堂添!!!返到屋企都成5點...點好呢?!