好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
頭先睇完返左屋企之後7點度去左德福!!食飯呀!!好好味呀!!之後同家姐行街街!!巴西打左俾
我...我之前sd左條信息俾佢問佢要我定要細蚊!!佢打黎同我講佢話兩個都要,我話唔得!!佢話咁你囉!!我話如果細蚊問
你,你都係咁同佢講嫁啦!!佢話咁你囉...之後佢問我地係唔係抄左,我話冇!!之後佢話遲d再答我!!唉...