好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日好唔開心呀!!今日我覺得我做錯左!!我今個聖誕實好唔開心啦!!有d後悔添!!唉......點算??!
好唔開心呀!!不過算啦!!三個人點都唔會開心!!所以我走都好!!唉...