好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日好悶呀!!去左*踏*單車喎!!勁悶囉!!同我阿叔同兩個表弟去喎!!由大圍去到大埔喎!!勁辛苦喎!
又悶喎!!救命呀!!不過之後又落左去!!又係咁啦...之後8點幾細蚊落左黎...阿lu又落左黎...我地係度燒野!!之後冇啦啦
巴西黎左!!一齊燒啦...(我8點幾個陣野俾巴西佢話唔落嫁!!)巴西話係上面見到我地就落左黎!!之後一齊傾計...10點
巴西,細蚊,阿lu一齊走啦!!咁得返我同靖怡...之後10:30返左屋企啦!!