好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日我12:30落左去...我同靖怡就陪左萍姐去竹園買野!!之後上左佢屋企...佢煮左湯丸俾我地食!!好x食呀!!同埋
好甜呀...!!之後佢地去左竹園...我自己一個留左系佢屋企成個鐘...之後打俾佢地...靖怡叫我走...我就落左去!!之後萍姐同靖怡上左
去,咁我同阿雯就留左系鳳德!!之後我返左屋企充電...之後7:20落返去,見到靖怡!!就一齊走...之後我就去左我阿嫲屋企食飯!!之後
9:20就返到屋企啦!!