好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
本身好開心嫁!!個日佢地又上左我屋企反...不過搞到我勁無奈囉!!巴西同我講d野又勁好笑喎!!唉...不過之後個
幾日就好唔開心!!唉...算啦!!冇心情打啦!!sor~