好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
好耐冇打過日記啦!!今日冇咩做咪打囉!!唉...我地宜家個個星期六都去睇戲!!之後反成晚!!個個星期都係咁!!不過上
個星期好好反...不過今日唔知做咩!!我上個星期2同星期3都曠課...宜家訓導成日搵我囉!!唉...琴日同今日都走留堂!!唉...宜家仲係
巴西屋企睇碟...好悶呀!!所以先打日記!!唉...好悶呀!!不過上個星期同呢幾日都好開心...不過頭先阿lu唔知做咩!!發脾氣走左...一陣
落去都唔知點...唉...算啦...宜家做咩都唔岩嫁啦!!><"