好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
究竟宜家係點嫁??個個都好似玩緊我咁...好驚呀!!你地既計劃係咩...??玩我...玩其他人??有冇人可以答
我呀!!我宜家做咩都好似係錯咁...點好呀???唉...琴日佢地上左我屋企...巴西叫我...我話諗下先!!點知...!!算啦!!同唔同都冇
所謂嫁啦!!算啦....之後落返去!佢地踢波...我地睇波!!之後過左平台反到點就走啦!!唉...
p.s.聽日又唔使返學啦...一定好悶啦!!!靖怡話佢都唔返喎...我地星期六應該又去睇戲呀!!又要見到佢地咁...唉...唔開心呀!!