好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
琴日佢地又上左我屋企...巴西同阿lu勁激囉!!巴西打阿lu喎!!之後阿lu喊喎...之後我又喊!!唉...好慘呀!!之後我地落
返去啦...睇佢地踢波!!之後佢地又好返啦....^^我地過左平台反...之後11點幾就走啦!!