呢幾日我地好開心喎...宜家又唔想死住啦!!呵呵...唔記得佢琴日之前日同我講:本身係我sd信息問佢既...我問佢:鍾唔
鍾意我...之後佢第二日答我,你琴日問我個問題...我答你呀!!之後佢同我講鍾意我!!但係之後我冇理佢...佢再問我:咁你會點!!之後我
冇答到佢...因為我知我唔可以同佢一齊...之後冇理到佢!!等遲d先啦...唉!!又要鍾意人...人地話鍾意又唔釆人!!都唔知我想點...宜家
我都唔知自己究竟鍾意邊個!!(聰明小小既人都可以估到個個係邊個...)唉...今日好開心...頭先係度打波.傾計囉!!好多人呀!!我家姐
都係度!!哈哈...毛毛,巴西同莊仔去左打機囉!!但係我地都好開心囉!!哈哈...我都係岩岩先同家姐一齊返黎炸...宜家家姐同d人熟哂...
我都冇同佢地傾得咁多添呀!!哈哈哈...呢幾日真係好開心呀!!
p.s.仲有5日就生日啦...因為宜家過左12點啦!!哈哈...倒數啦要!!
|