今日好開心呀!!去左踩單車呀!!有:阿文,肥成,馮駒,阿雯,我,巴西,BB,毛毛!!勁好玩呀!!之後我地踩踩下攰坐
低左...我同阿雯遲小小先到!!之後我企左係度...巴西講左幾個字,令到毛毛,馮駒,阿文同我O左!!個陣BB同肥成已經踩左去前面!!佢
就係講左:過黎坐呀!!BB!!之後我係度諗...點解會係咁多人面前咁講嫁!!之後我同左阿雯坐...之後走啦!!去食野...食完搭火車轉地鐵
返去!!之後佢地踢波...踢踢下落雨喎!!之後我地落左百佳個度坐...坐到8點幾靖怡打黎話宜家出黎喎!!(本身佢係3點幾打俾我話出黎
!!)之後等佢啦!!之後9點幾巴西落左黎!!佢一拉我...我撞到頸左邊d個舊骨喎!!勁痛呀!!宜家都好痛!!之後我地去左打機...打到1點幾
就返屋企啦!!
|