呵呵....好耐冇打日記啦!!sor~因為我家姐要考試...唔俾我開電腦!!嘻嘻...5月1號到宜家我都冇咩唔開心過!!就係有
一日!!因為...算啦!!不過宜家日日都好開心!!因為同佢一齊囉!!第4次姐...唔算多!!哈哈....我地個個星期六都去阿文屋企訓!!勁好反!
不過我地搵左靖怡幾個星期都搵唔到!!佢琴日打左俾我啦!!佢話聽日一定落嫁!!聽日我地就有野搞啦!!哈哈...我同佢既感情就好好!!
不過我地又好耐冇同阿lu一齊...!!宜家真係好開心!!不過...宜家2個2個!!唉...我又曠左課呀!!就係上個星期5...因為巴西上庭!!我地
3個曠左...:我啦,阿雯啦,馮駒啦!!不過馮駒我幫佢請左假!!嘻嘻...個日都好開心!!仲有毛毛一齊去!!之後6月9又要上過...唉...講今日
啦...今日一放學就落黎!!因為今日我留堂!!5點到過到黎....之後佢地陪我返屋企換3!!之後我地5個上巴西屋企!!阿俊,阿雯,馮駒,阿
寶同我...之後我地搞野!!講下姐...我地一齊訓姐!!之後我地7點幾出左黎!!等左佢地一陣!!我地落返去送左阿雯返屋企...之後...之後
9點幾就返左屋企啦!!
|