我地又離婚啦...係2006年6月29號2點鐘!!我同佢講離婚!!係我地第5次分手!!之後過左一日...姐係2006年6月
30號!!我地去左聖文德度嘈人...我同佢咩都冇講過!!因為佢話唔同我講野!!之後我同佢sd信息...我6月29號夜晚sd左個信息俾佢!!
佢30號sd返俾我!!(因為佢之前開始哄緊我)我sd信息問佢:你想我地係兄妹,夫妻定係永遠做朋友??之後佢sd返俾我話:我想我地係
夫妻嫁...係你話要離婚姐!!之後我話咁我叫你改你又唔改...佢話咁改都要時間嫁!!之後佢地踢波!!搞左好耐...之後佢問我結婚定離婚
!!我諗左10分鐘...我始終都係講左結婚!!因為我點都仲愛佢...唉,,,唔好講呢樣!!講星期六...姐係琴日呀!!我,阿雯同馮駒上左阿lu屋
企!!我上去染返個頭!!之後玩到2點幾先走...之後就返左屋企訓啦!!
|