好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日已經係十二號啦!!我覺得我聽日一定會喊到死!!星期四都冇咩邊個會返啦!!好唔捨得你地呀!
我今日派到去第一志願呀....但係我地得返一日...我就會好唔開心! Don't fotget me!
講左好多次..但都要講...