好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
唔知你有冇睇我個日記??今日真係好唔開心!!聽到d我唔想聽既野...竟然得左...
應該有好多人唔知我講咩!唔明就算...唔知做咩會咁...我覺得我冇咁多鍾意[龜龜]啦!!
我知道左我鍾意左邊個啦!!死啦...點算好呀....!!佢間中學都唔係就近...點算呀!!好慘呀....