好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日悶到死呀!!你地唔會估中我鍾意邊個啦...算啦!!就算估中左...都唔會同你地講..
可能會...可能唔會...可能會鍾意唔知邊個!!但係今日打俾佢...好似有d唔捨得佢咁....都唔知想點...
佢可能要讀佢附近o既學校呀!!好慘呀!!好多人都唔知去左邊度讀...點算...冇得算啦...