好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日去九龍塘溜冰...溜溜下有一個男人冇啦啦走理黎我度一野撞我落地...好痛呀...擦傷左隻右手!!
仲有一個呀...佢一隻手撞左落我個博頭度呀...佢仲要係度笑喎...佢都傻既!!