好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日同我家姐同阿叔仔去荷里活間唔知咩度食野呀...跟住就返屋企啦...佢地就去書展!!
返到屋企勁悶呀!!到左5點幾...馬仔打去我手提,問我落唔落去...佢話佢剪左個新髮型...問我睇
唔睇!!我就同佢講...我未做暑假作業...唔去得...佢就係咁問我掛唔掛住佢...我咪話:唔知呀...
你鍾意啦...就cut左線啦!!