好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日又同佢地去永光堂...都幾好反...仲見到周綺明啦...鍾穎怡啦...仲有黃棗兒啦...好似冇啦...
不過我同佢地唔同組...講左兩句就分開左...唔知佢地去左邊!!不過我地都係xx之家(唔講你地知)....