好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
好唔開心呀!!本身想同佢d關係好返d!!點知次次打去都係話我好眼訓呀!!咁點呀!!又話鍾意我!!唔係好想
我打電話去你度咩??我真係好唔明你呀!!你想點呀!!我都好hurt嫁!!你個fd又話你鍾意我!?點知一個二個都係咁!!
都唔知你地想點!!我都好辛苦呀!!邊個可以幫下我呀??