好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日一朝早我阿媽叫我俾返兩隻倉鼠人地喎...之後俾左大蚊囉!!好唔捨得佢地呀!!12點幾佢冇啦啦打俾我
喎...好開心呀!!我問佢做咩打俾我...佢話好悶囉!!咁同佢傾到1點幾就冇傾啦!!之後同佢地去游水...我阿媽都唔知!!勁
好反呀!!之後返左去...見到大蚊喎...同佢反左一陣就返左屋企啦!!之後就去左我阿嫲屋企食飯啦!!