好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日好開心呀!!今日我同佢傾電話呀!!好開心呀!!係唔係覺得我好傻...^^今日去左睇<人細鬼壞>呀!!
好搞笑呀!!聽日好似去游水呀...不過唔知得唔得呀...得掛!!不過我仲有周(中學個Miss Wong話呢個周都得嫁!!)
記未寫呀!!點算呀!!