好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
大家唔好誤會...我轉唔到名!!唔係我唔會叫wendyphoebus!!唔好誤會呀!!不過今日係學校食飯呀!!
好好反呀!!有個人日日都叫我做baby...記住...我係讀女校嫁!!之後同盧盧去左鳳德...食野啦...反啦!!有條仔問我
電話...盧盧二話不說就講哂d野俾佢聽啦!!之後反到7點幾就走啦!