好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
又幾日冇打日記啦!!不過都冇咩特別野講!!但係好悶呀!!今日有人搞到我面紅呀!!好驚呀!!佢地問我有冇
boy friend喎!!咁我唔知點答佢好!!搞到我咁...我應該答佢有定冇呀!?(已經唔係佢啦!!大家唔好誤會!)