好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日好熱呀!!今日我上游水堂呀!!好開心呀!!今日我見到永光d人去游水!!又見到唔知邊間學校水運會喎!!
唔知人地做咩一個女仔都冇喎!!我地就大把女仔!!今日勁好笑!!我個pth miss病左...所以有個miss代佢!!我今日就係
冇帶普通話書呀!!我上中文堂好開心呀!!因為佢咩都唔理我地嫁!!好好人...不過maths堂就悶到死呀!!我地班d人好搞
笑呀!!不過都冇之前d同學咁好!!我覺得中學d時間過得特別快!!咁快就到9月22號啦!!我仲好掛住你地呀!!睇下幾時可
以約埋一齊傾計啦!!