好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日返崇拜呀!!去永光書院呀!!之後一齊去食野...之後我走啦!!去搵阿雯!!之後去左搵阿財!!之後返左黎
...過左嫲嫲度食飯!!今日冇咩特別...不過我好眼訓!!今朝7點幾就起左身啦!!不過我聽日放2:50呀!!好開心呀!!
不過如果聽日紅雨我仲開心呀!!^^