好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日係day5!!不過我又要留到4:10...因為我今日圖書堂呀!!悶到死!!日日都冇做功課!!^^
好搞笑!!我冇畫畫呀!!之後我有五個fd一齊幫我畫好!!幾好!!因為我係art堂先交(係last個兩堂)!!
我聽日返小學攞獎...睇下邊個得閒就一齊啦!!