好好好好好鍾意你呀!!好好好好好開心呀!!
今日...冇野做!!不過好似有d唔開心咁!!不過唔知做咩!!今日我放學又見到明明啦!!我一見到佢我就好驚!!
我星期一都見到佢!!不過我又同今日一樣...傾緊電話!!佢應該知我想點啦...不過我又唔知點咁!!好煩呀!!不過如果
我咁做...咪白費左你地d心機囉!!但係我真係唔鍾意佢啦!咁點算呀!?好唔開心呀!!我又唔想你地唔開心...又唔想
佢唔開心!!但係如果我唔咁做...就係我自己唔開心!!咁你地想我點??????