錡錡Blog`;]
Welcome t0 my bl0g ^_^
Wendy_KK
暱稱: 錡錡
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
唉...好悶呀.....
生日啦!!!!!!!!!!!!!
超! 吳sir真係.........
大年初二...........
有好事.....也有唔好事...
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 69
今日人氣: 3
累積人氣: 861
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 12 日  星期五   清涼


期代新年嘅來臨~ 開心 分類: 未分類

今日係年29~

我非常之期代新年嘅來臨~

因為新年有得着靚靚嘅衫~

有得着靚靚嘅鞋之外~

最重要嘅當然係..........

收利是啦~

只怕少就不怕多嘅~

大家係咪覺得我好似靜係想快D到新年~

收多D利是咁呢~

其實又唔係嘅~

我唔會再好似以前咁~

1到新年~

就靜係掛住收利是嘅~

而家諗落~

其實新年有好多好處架~

除咗可以着靚靚嘅衫~

靚靚嘅鞋~

新年仲可以食到D瓜子同年糕添~ ^0^

仲有3日嘅假期~

可以比人休息下~

去下旅行咁~

幾happy呀~

如果D細路仔嘅父母平時唔比佢食糖嘅~

1到新年~

佢地就最開心架啦~

因為去到D親友同朋友屋企~

就可以任食~  ^0^

但係...........

我地1A就唔同啦~

我地中文又要作9篇文~

英文又要做10幾板TSA~

數學又要做1份卷~

科學又要做作業and詞語~

地理又要做兩課詞語~

放完新年假返到去~

又要背野    測驗~

又D樣  又個樣~

真係煩and忙~

仲諗住新年假輕鬆D啦~

點知............  唉~

冇辦法啦~

點都係學業要緊呀麻~

明嘅~

希望大家留下cm啦~

Thank you  ^0^

 






訪客留言 (返回 Wendy_KK 的日誌)


kelvin0123 於 2010-02-18 01:28 AM 發表:
cm.=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KassieTang 於 2010-02-12 11:40 PM 發表:
c0mment;]
唉..
我都好多功課要做..
But..我不嬲都吾理架啦..
Haha`番到學校做都冇所謂
難得放假甘開心= =
我吾會比功課打擾我既雅興架=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5......冇錯~
  Thank you  ^0^
Posted at 2010-02-13 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kay913 於 2010-02-12 07:13 PM 發表:
c0mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank you ^0^
 
Posted at 2010-02-12 11:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lauszeki1997 於 2010-02-12 03:05 PM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank you ^0^
 
Posted at 2010-02-12 03:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



michelle531 於 2010-02-12 02:55 PM 發表:
cm;]
1a傻左呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~
係呀  傻左呀~
  Thank you  ^0^
Posted at 2010-02-12 03:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alovet 於 2010-02-12 02:40 PM 發表:
錡錡溫日同你出黎玩啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀~
都好耐冇見啦~
Posted at 2010-02-12 02:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaBe520kWaN 於 2010-02-12 02:18 PM 發表:
Cm, 錡錡加油做功課!!;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55  我會架啦~
你都要加油做功課呀~
1齊努力~  ^0^
Posted at 2010-02-12 02:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiLLeR_HinS 於 2010-02-12 02:14 PM 發表:
cm. `1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank you  ^0^
Posted at 2010-02-12 02:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]