| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
期代新年嘅來臨~  |
分類: 未分類 |
今日係年29~
我非常之期代新年嘅來臨~
因為新年有得着靚靚嘅衫~
有得着靚靚嘅鞋之外~
最重要嘅當然係..........
收利是啦~
只怕少就不怕多嘅~
大家係咪覺得我好似靜係想快D到新年~
收多D利是咁呢~
其實又唔係嘅~
我唔會再好似以前咁~
1到新年~
就靜係掛住收利是嘅~
而家諗落~
其實新年有好多好處架~
除咗可以着靚靚嘅衫~
靚靚嘅鞋~
新年仲可以食到D瓜子同年糕添~ ^0^
仲有3日嘅假期~
可以比人休息下~
去下旅行咁~
幾happy呀~
如果D細路仔嘅父母平時唔比佢食糖嘅~
1到新年~
佢地就最開心架啦~
因為去到D親友同朋友屋企~
就可以任食~ ^0^
但係...........
我地1A就唔同啦~
我地中文又要作9篇文~
英文又要做10幾板TSA~
數學又要做1份卷~
科學又要做作業and詞語~
地理又要做兩課詞語~
放完新年假返到去~
又要背野 測驗~
又D樣 又個樣~
真係煩and忙~
仲諗住新年假輕鬆D啦~
點知............ 唉~
冇辦法啦~
點都係學業要緊呀麻~
明嘅~
希望大家留下cm啦~
Thank you ^0^
|
|
|
c0mment;] 唉.. 我都好多功課要做.. But..我不嬲都吾理架啦.. Haha`番到學校做都冇所謂 難得放假甘開心= = 我吾會比功課打擾我既雅興架=3=
|
網主回覆
5......冇錯~
Thank you ^0^ Posted at 2010-02-13 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kay913 於 2010-02-12 07:13 PM 發表:
c0mm3nt
|
網主回覆
Thank you ^0^
Posted at 2010-02-12 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank you ^0^
Posted at 2010-02-12 03:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉~
係呀 傻左呀~
Thank you ^0^ Posted at 2010-02-12 03:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
alovet 於 2010-02-12 02:40 PM 發表:
錡錡溫日同你出黎玩啦...
|
網主回覆
好呀~
都好耐冇見啦~ Posted at 2010-02-12 02:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55 我會架啦~
你都要加油做功課呀~
1齊努力~ ^0^ Posted at 2010-02-12 02:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank you ^0^ Posted at 2010-02-12 02:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|