*][__YeE e YeE__][]/|||
*][___〝歡迎到  WiNG YeE  日記板〞___][]
 
 
WiNGYeE520

暱稱: mE
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

最新日誌

xanga
BBQ ,,''
頭好 , 尾嬲死 '!
乜都系: 攰' AnD 悶 '...
呵呵 ''!!最後一日 ...


日誌分類

全部 (64)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


2007-02-08

今日 ,,番學+文一齊番  ,,''  行到7仔  ,,見到明仔  '''

s0一齊番   ''山山 整吾見到我隻耳環  ''搞到我今日系整耳針炸  ''!

mY GOD ''算  '你都系幫我果果  ,,''

上堂  ''  英文   ,,睇歌聲魅影  ,,好正牙  ''超好睇呢  ''真系估吾到''!

小息  ___落左去買水飲  '''  有人拍我  ''吾知邊果  ''

見到好似有果程浩GE人影  '吾知系咪  ''我望泥望去  ''

吾知邊果  '' 買左LUU  '']]程浩系後面  ,,鳳口細細咁''好甜牙  ''正爆  '!

笑爆我 ~~'LUU''

上堂  ,,''

放學  ,,,..

音樂劇   ,,, '''幾正  ,,,排好了  '!!  ]

有人串我喎   ,,好串咀囉 ''!!

走得  ,,  牙SIR又嗌我地走B0  ''

吾理佢  ,,去了冰冰枱坐 左陣  ''

+文同我講 ,,曹婷幫我送了給他  ,,,講他好開心'!! 

我見不到了  ''SHIT  '',,番家  !!''

佢話好開心呢  ,,ME TOO ''!

 

 

刊登時間:2007-02-08 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


哈哈 ''! 驚訝

今日番學 ,,''果人有D吾系幾開心  ,,__]]  因為我真系好眼訓呢  ''!冇哂心機 ''

今日升國期   ,,'''  企系果到  ''超熱牙  ''!!  ,,,  冇紮邊  ''因為要傘住隻耳環  ''']  吾想埋牙 '

升完  ...上番去  '''  MAK姐兩堂中文  ,,,一入到泥  ''用果袋扔落張枱到  ''嚇鬼死我LO''

又要作文  ''  作 {日記 } ,,,日日都作  '''就泥煩死LOO''

!!  HELP...ME 牙  !!

今日潘金蓮冇番  ,,,YAYA  英文吾洗上  '''YA 爆 LO''

正斗爆  ''__有人伐課  ,,睇史力渣 ''笑死  ''

睇左少少炸  ;'''

食飯   ..LuNcH TiMe  '' 食完  ,,,去左圓枱   ''  ,,吹口水  ''

見到三樓  ,,有人嗌 詠儀  ''又吾知系咪嗌我  !!喎  ''

不過有少少覺得炸  ''算吧  ,, 上去拎袋  ''去廁所先  !!''

跟住 我嗌BB蚊打比人,,....''

上P.E  ,,,跑跑下胃痛  ''問MISS LEE可吾可以休息  一陣  ''

佢話 : [果果話胃痛  ,,果果都吾洗跑喇!!]

咁我咪仲跑囉   ''好辛苦牙  ''!!佢話跑得吾好   ,,,要從新跑過  '"!!

激死LO  ''真系好攰牙  ,,又熱BOOO  ''超吾鋸  ''

跟住打藍球   ,,,好悶  ''又熱  ,,,冇哂心情  ''咪吾出聲LOO '''

果果都問我做乜事   ,,我都冇應 佢地  '''

因為吾想應牙  '' ]]]  SOR牙  ''冇心的  !!真的  !!

放學   ,,上左去同啦啦講  ,,我今吾啦啦喇  ''!!吾想LOO'''

跟住  ,,,坐去圓枱  ,,,山山狂買野食  ''我就做左牙四  ''!!

你好野  '"!! 咁夠膽要我做牙四牙  ??!!   睇你下次仲夠吾夠膽 ;'!?

OH *  今日藍球友誼賽  :  馬可賓 VS 深培

我緊系支持深培喇   ''!我系深培人牙 MAAA  '"!

開始了  ,,馬可賓有果人系+文,,搞到+文吾知幫邊便好了  ''XDD''

己前都系呂小的  ''!!

嘩   !!  馬場同學  好勁呢  ''!! 入左好多球  ''我地做啦啦  ''!!

哈哈   ,,有冇 9 號果果 人超搞笑  ''!!佢做D野搞到我笑到肚痛  '"!

又矮  BOOO  ''系到扮哂野 ''  打關斗  ''!!笑爆  ''!!

佢地休息   ,,  我就嗌BB蚊陪我去廁所  '''  

去完____,,'' 行過藍球架果到  '''又有人嗌詠儀 ''!!

我咪系到笑囉  ''!!  佢地幫我改花名  ''!!  幾好笑  ''

睇LUUU  ''' 睇睇下有人嗌WiNG儀,,,謝謝  ''我睇吾到  ''''

0H *** 原來佢地真系嗌我呢  ''!!

成班F.3的 ''

完場  ,,,哈哈  XDD''深培嬴了  ''!!開心死  '"!

走LUUU''肥菁 ''問佢地系咪嗌我 '"!真系喎  ''!!

原來系樂古呢  ''!!哈哈  ''!

去了 7 仔 買野飲  ''!! 佢地都系到  ''! 佢地真系好挽呢  ''!

我好似激嬲左肥菁  ..!!點算好  '''我會改喇 '''吾好嬲我 ''!!

SOR牙  ''!!

番家 ____了!!

刊登時間:2007-02-07 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


FD子 ''MSN 愉快

WiNg yEe ::

 

+文 """:::::

 

BB蚊 ""::::

程浩 '':::::

KAI聰"":::::::::

明仔""::::::

尿布"":::::::::

牙曈'':::::::::

牙柔""::::::::::::

肥菁""::::::::::

屎屎"::::::::::::

山山''::::::::::::

小YEE""::::::::::

 

刊登時間:2007-02-06 11:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


痛爆了我 熱情

   番學   ,,,早讀   ''!!  mY  god ** 超憎的           '''  

中文堂   **!!  我超眼訓  ,,又肚痛   ,,,_]]]

系到仲下仲下咁   ..'''mak姐就嗌我訓陣先   ,,佢咁講  ,,;;我緊系訓喇  ''!!

正牙   ''訓到我舒服   ..正爆呢  ''

訓訓下比QQ仁整醒左  ,,,系到同我收野   '''味做  ''!!因訓左  \\\

D人系咁問我  ''你系咪喊牙  ?!

冇牙  ''___我{  神秘梯  }炸  ''!!   ]我吾會無喇喇喊架   '"!!知MAA ??同學仔 ?

KAWA帶左果公仔番泥  ''名叫 : [小仔豬 ]==白豬  ''!!超QQQ  ''

太可愛了  ''!!忍吾住渣到好多下   ''!!  有聲的  ''D聲超搞野 ''!!

妖    ''   __  ''人家今日肚餓牙  '"!!咪嗌食飯囉 

''MAK姐同我講左D好HURT  GE野牙  ''

人家好HURT牙  ''!!!!超超超   ,, 卜卜卜   ''

食完____  ''落去LUU  ''  ..

我去廁所   '''咁岩見到小YEE  '''']]]

佢問我有冇帶  ,,,跟住又話去廁所  ''!!!  ''我問佢  '',,,  系咪M巾牙   ??!!'

佢又冇應我  BOOO   ''' 跟住見到程浩  ,,同埋KAI聰  ..吾知做乜東東 ''!! 

跟住,,小YEE同我講番   '''哦  ,,,佢系問我有冇帶手機  ,,,系同佢影相牙  ''

佢聽到我話M巾   ..佢話佢O左  ''  -[]- ''

好似呢  ..SOR牙  '"!!!

影到我超柒頭   ''!!  果時趕住走  ..i am 柒頭  '"!!

睇下我高小YEE幾多  ..呵呵  ''!!笑爆  ''

{{  有D吾系幾POST  }}  下次影過喇  ''今次太柒了  \\!!

出番去  ,,''小YEE話見到程浩好驚 ,,所以就冇落到去了  ''!!

見到程浩  ,,同佢同時SAY左HI  ,,''XDD ''笑爆了  '"!]]HIHIHIHIHI

上堂  ,,____I.S ''上了科學室  '! !  聽書  ..挽果D實驗  '''

都吾錯牙  ''吾算太低BBBBB''!!

聽完書  ..比我地休息  ,,,明仔系到扮我  ''  系到話:::

{  算囉 !何程浩!算囉 ,,算囉  }

笑爆  ''扮到好搞野  ''!!

落堂   ,,,''放學   ,''  練波  '!排球  '!!YS' ss

因隻牙好痛   ..所以今冇咩同佢地傾計  ,,吾想講野 ''吾系吾應你地 '!

知麼        ??!

比牙SIR揀了去比賽   ,,;;!!開心定吾開心好呢  ??!!''

張某人系到扮哂野咁  ,,一聽到牙SIR揀人比賽先練波之MAA'''

系到扮Q哂野  ''卜你  '"!!

放得  ,,肥菁  ,,+文  ''伙地吾好嗌喇  ''好魚架  ''!!

!!   番家  !! 

 

同山山同錢包一樣的 ::KAWA都系

壁報 好令  ''!""""":::::::

刊登時間:2007-02-06 10:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


HEY ''!! 滿足

今日番學   ,,,,,我今日系元朗番泥  ,,''

所要成6點要起身   ''''超攰囉  ''!! 

成日隻眼  ,都超細   ,,,MAK姐話我好似化左妝  ''

我冇牙   !!'''咁姣GW野   ''我系吾會做架  ''!!

知MAA   ??!一定吾會  '']

都吾知點解佢會覺得囉  '"!?

狂系到摸我條眼睫毛   '''煩鬼死  ''

狂系到同我講我日記D野      '''

潘金蓮  同埋  撚SIR    '''

佢吾系撚手小菜牙   ''

系撚SIR  '''

知MAA  ??!

  今日  ,,, 真系好眼訓   ''

所以冇咩做人做到我冇咩感覺 牙  ''!!

超鬼死  '"!!

 HEY    HEY牙  ''

你下次主動下我SAY HI牙  ''

我一定應你   '''

因我吾夠膽牙  ''''知MAA  ??''

笑下都得架  ''!!

新相子  :::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

細果果時的我:::幼稚園

 

我可愛MAA  ??!

 

仲有去教會偷拍  :::::::::::::

 

刊登時間:2007-02-05 04:42 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]