| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2007 年 2 月 8 日 星期四  |
| 2007-02-08 |
今日 ,,番學+文一齊番 ,,'' 行到7仔 ,,見到明仔 '''
s0一齊番 ''山山 整吾見到我隻耳環 ''搞到我今日系整耳針炸 ''!
mY GOD ''算 '你都系幫我果果 ,,''
上堂 '' 英文 ,,睇歌聲魅影 ,,好正牙 ''超好睇呢 ''真系估吾到''!
小息 ___落左去買水飲 ''' 有人拍我 ''吾知邊果 ''
見到好似有果程浩GE人影 '吾知系咪 ''我望泥望去 ''
吾知邊果 '' 買左LUU '']]程浩系後面 ,,鳳口細細咁''好甜牙 ''正爆 '!
笑爆我 ~~'LUU''
上堂 ,,''
放學 ,,,..
音樂劇 ,,, '''幾正 ,,,排好了 '!! ]
有人串我喎 ,,好串咀囉 ''!!
走得 ,, 牙SIR又嗌我地走B0 ''
吾理佢 ,,去了冰冰枱坐 左陣 ''
+文同我講 ,,曹婷幫我送了給他 ,,,講他好開心'!!
我見不到了 ''SHIT '',,番家 !!''
佢話好開心呢 ,,ME TOO ''!


|
| 刊登時間:2007-02-08 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
哈哈 ''!  |
今日番學 ,,''果人有D吾系幾開心 ,,__]] 因為我真系好眼訓呢 ''!冇哂心機 ''
今日升國期 ,,''' 企系果到 ''超熱牙 ''!! ,,, 冇紮邊 ''因為要傘住隻耳環 '''] 吾想埋牙 '
升完 ...上番去 ''' MAK姐兩堂中文 ,,,一入到泥 ''用果袋扔落張枱到 ''嚇鬼死我LO''
又要作文 '' 作 {日記 } ,,,日日都作 '''就泥煩死LOO''
!! HELP...ME 牙 !!
今日潘金蓮冇番 ,,,YAYA 英文吾洗上 '''YA 爆 LO''
正斗爆 ''__有人伐課 ,,睇史力渣 ''笑死 ''
睇左少少炸 ;'''
食飯 ..LuNcH TiMe '' 食完 ,,,去左圓枱 '' ,,吹口水 ''
見到三樓 ,,有人嗌 詠儀 ''又吾知系咪嗌我 !!喎 ''
不過有少少覺得炸 ''算吧 ,, 上去拎袋 ''去廁所先 !!''
跟住 我嗌BB蚊打比人,,....''
上P.E ,,,跑跑下胃痛 ''問MISS LEE可吾可以休息 一陣 ''
佢話 : [果果話胃痛 ,,果果都吾洗跑喇!!]
咁我咪仲跑囉 ''好辛苦牙 ''!!佢話跑得吾好 ,,,要從新跑過 '"!!
激死LO ''真系好攰牙 ,,又熱BOOO ''超吾鋸 ''
跟住打藍球 ,,,好悶 ''又熱 ,,,冇哂心情 ''咪吾出聲LOO '''
果果都問我做乜事 ,,我都冇應 佢地 '''
因為吾想應牙 '' ]]] SOR牙 ''冇心的 !!真的 !!
放學 ,,上左去同啦啦講 ,,我今吾啦啦喇 ''!!吾想LOO'''
跟住 ,,,坐去圓枱 ,,,山山狂買野食 ''我就做左牙四 ''!!
你好野 '"!! 咁夠膽要我做牙四牙 ??!! 睇你下次仲夠吾夠膽 ;'!?
OH * 今日藍球友誼賽 : 馬可賓 VS 深培
我緊系支持深培喇 ''!我系深培人牙 MAAA '"!
開始了 ,,馬可賓有果人系+文,,搞到+文吾知幫邊便好了 ''XDD''
己前都系呂小的 ''!!
嘩 !! 馬場同學 好勁呢 ''!! 入左好多球 ''我地做啦啦 ''!!
哈哈 ,,有冇 9 號果果 人超搞笑 ''!!佢做D野搞到我笑到肚痛 '"!
又矮 BOOO ''系到扮哂野 '' 打關斗 ''!!笑爆 ''!!
佢地休息 ,, 我就嗌BB蚊陪我去廁所 '''
去完____,,'' 行過藍球架果到 '''又有人嗌詠儀 ''!!
我咪系到笑囉 ''!! 佢地幫我改花名 ''!! 幾好笑 ''
睇LUUU ''' 睇睇下有人嗌WiNG儀,,,謝謝 ''我睇吾到 ''''
0H *** 原來佢地真系嗌我呢 ''!!
成班F.3的 ''
完場 ,,,哈哈 XDD''深培嬴了 ''!!開心死 '"!
走LUUU''肥菁 ''問佢地系咪嗌我 '"!真系喎 ''!!
原來系樂古呢 ''!!哈哈 ''!
去了 7 仔 買野飲 ''!! 佢地都系到 ''! 佢地真系好挽呢 ''!
我好似激嬲左肥菁 ..!!點算好 '''我會改喇 '''吾好嬲我 ''!!
SOR牙 ''!!
番家 ____了!! |
| 刊登時間:2007-02-07 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
FD子 ''MSN  |
WiNg yEe ::

+文 """:::::

BB蚊 ""::::

程浩 '':::::

KAI聰"":::::::::

明仔""::::::

尿布"":::::::::

牙曈'':::::::::

牙柔""::::::::::::

肥菁""::::::::::

屎屎"::::::::::::

山山''::::::::::::

小YEE""::::::::::

|
| 刊登時間:2007-02-06 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
痛爆了我  |
番學 ,,,早讀 ''!! mY god ** 超憎的 '''
中文堂 **!! 我超眼訓 ,,又肚痛 ,,,_]]]
系到仲下仲下咁 ..'''mak姐就嗌我訓陣先 ,,佢咁講 ,,;;我緊系訓喇 ''!!
正牙 ''訓到我舒服 ..正爆呢 ''
訓訓下比QQ仁整醒左 ,,,系到同我收野 '''味做 ''!!因訓左 \\\
D人系咁問我 ''你系咪喊牙 ?!
冇牙 ''___我{ 神秘梯 }炸 ''!! ]我吾會無喇喇喊架 '"!!知MAA ??同學仔 ?
KAWA帶左果公仔番泥 ''名叫 : [小仔豬 ]==白豬 ''!!超QQQ ''

太可愛了 ''!!忍吾住渣到好多下 ''!! 有聲的 ''D聲超搞野 ''!!
妖 '' __ ''人家今日肚餓牙 '"!!咪嗌食飯囉
''MAK姐同我講左D好HURT GE野牙 ''
人家好HURT牙 ''!!!!超超超 ,, 卜卜卜 ''
食完____ ''落去LUU '' ..
我去廁所 '''咁岩見到小YEE '''']]]
佢問我有冇帶 ,,,跟住又話去廁所 ''!!! ''我問佢 '',,, 系咪M巾牙 ??!!'
佢又冇應我 BOOO ''' 跟住見到程浩 ,,同埋KAI聰 ..吾知做乜東東 ''!!
跟住,,小YEE同我講番 '''哦 ,,,佢系問我有冇帶手機 ,,,系同佢影相牙 ''
佢聽到我話M巾 ..佢話佢O左 '' -[]- ''
好似呢 ..SOR牙 '"!!!
影到我超柒頭 ''!! 果時趕住走 ..i am 柒頭 '"!!

睇下我高小YEE幾多 ..呵呵 ''!!笑爆 ''
{{ 有D吾系幾POST }} 下次影過喇 ''今次太柒了 \\!!
出番去 ,,''小YEE話見到程浩好驚 ,,所以就冇落到去了 ''!!
見到程浩 ,,同佢同時SAY左HI ,,''XDD ''笑爆了 '"!]]HIHIHIHIHI
上堂 ,,____I.S ''上了科學室 '! ! 聽書 ..挽果D實驗 '''
都吾錯牙 ''吾算太低BBBBB''!!
聽完書 ..比我地休息 ,,,明仔系到扮我 '' 系到話:::
{ 算囉 !何程浩!算囉 ,,算囉 }
笑爆 ''扮到好搞野 ''!!
落堂 ,,,''放學 ,'' 練波 '!排球 '!!YS' ss
因隻牙好痛 ..所以今冇咩同佢地傾計 ,,吾想講野 ''吾系吾應你地 '!
知麼 ??!
比牙SIR揀了去比賽 ,,;;!!開心定吾開心好呢 ??!!''
張某人系到扮哂野咁 ,,一聽到牙SIR揀人比賽先練波之MAA'''
系到扮Q哂野 ''卜你 '"!!
放得 ,,肥菁 ,,+文 ''伙地吾好嗌喇 ''好魚架 ''!!
!! 番家 !!
同山山同錢包一樣的 ::KAWA都系

壁報 好令 ''!""""":::::::

|
| 刊登時間:2007-02-06 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
HEY ''!!  |
今日番學 ,,,,,我今日系元朗番泥 ,,''
所要成6點要起身 ''''超攰囉 ''!!
成日隻眼 ,都超細 ,,,MAK姐話我好似化左妝 ''
我冇牙 !!'''咁姣GW野 ''我系吾會做架 ''!!
知MAA ??!一定吾會 '']
都吾知點解佢會覺得囉 '"!?
狂系到摸我條眼睫毛 '''煩鬼死 ''
狂系到同我講我日記D野 '''
潘金蓮 同埋 撚SIR '''
佢吾系撚手小菜牙 ''
系撚SIR '''
知MAA ??!
今日 ,,, 真系好眼訓 ''
所以冇咩做人做到我冇咩感覺 牙 ''!!
超鬼死 '"!!
HEY HEY牙 ''
你下次主動下我SAY HI牙 ''
我一定應你 '''
因我吾夠膽牙 ''''知MAA ??''
笑下都得架 ''!!
新相子 :::::::::::::::::::::::::::::::::









細果果時的我:::幼稚園

我可愛MAA ??!
仲有去教會偷拍 :::::::::::::


|
| 刊登時間:2007-02-05 04:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | » |