今日個篇長d lor-v-
琴日...丫賴朗謙&黃賢業小dEDe冇翻~
個個黃賢業感覺上打左黎好多次-v-
都係想問辯論點丫...學校點丫...砵~
丫賴朗謙都有叫我幫佢ling功課...不過我唔知係唔記得丫定因為太少...冇ling...
去到今日........
丫賴朗謙&黃賢業小朋友又無翻-v-
丫賴朗謙小弟弟就搵丫媽幫佢ling功課...
所以我地放學之後就搞店d野...
就慢慢咁飛左上去=v=
不過出到學校門口~~~
有1個TvB既記者☉☉走左過黎
丫芷欣同埋丫爸去左做訪問~
我同丫媽飄左去個記者後面過dd既位~
跟住好似叫左1下-v-
今晚睇6:30新聞個陣...冇播丫爸個段~不過芷欣就上左鏡x)
丫爸做完訪問之後....簡直變左做第2個人=c=
係到尖叫☉☉個頭都亂埋-v- [別介意我這樣說]
之後就就搵左飛去賴朗謙屋企-v-
我地橙到去佢屋企門口就打比佢-v-叫佢開門啦~
之後入左去☉☉原本影左相☉☉仲唸住po~
不過驚佢殺左我...所以我都係唔鬼po -v-
佢屋企都算整齊喔@@不過冇乜男仔feel =v=
之後同丫媽丫爸行丫行...
去左中央個個公園...
玩左1陣...
之後丫爸買左樣野....
呃......係吹泡泡-v-
不過好好玩~
我鐘意~同陽光玩遊戲-v-
|