岩岩無野好做...
諗住去IT-SCHOOL睇下..
一入到去...好似有D咩唔妥..
不過又講唔出係咩唔妥..
周圍望下,終於發覺......
我既身份已經由(1A13)變成(2D12)..
FORM.1終於都過左去LU..
而且FORM.2好快就會來臨..
睇番之前D日記...搵番D回憶...
特別留意到有一段時間日記本完全空的..
係為左唔想留住果一段記憶..
明明唔想記住..但係又偏偏記得..
無奈..............................
1年有300幾日,而我只係打左80幾篇日記..
咁其餘果200幾日我究竟做過D咩!?
一早知道會有呢一日....
所以我早已經做好準備留住FORM.1啦!!
HAHAHA...就係e個喇!
CLICK--->
雖然好似係有少少無聊同白痴...
不過實在諗唔到有咩其他既方法..
而且...其實e個方法都唔錯丫..=V=
------------ *
|