DayDreAm"
Hi - -""唔記唔記得睇丫xd
WillLau
暱稱: Will哥?- -
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
2010-03-20
2010-02-25
2010-01-25
2010-01-13
2010-01-10
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 277
今日人氣: 4
累積人氣: 2305
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


裸跑 分類: 未分類

超頻.3DMARK06 過萬!~! *(唔超8000)

第一次玩裸跑,唔係咁識,好在有Evan 教我-_-畀電電親3次- -死唔去!.

CPU: AMD Athlon64 x2 4200+ (Brisbane)

MB: ASUS M4A78

RAM: Kingtiger(唔知咩brand黎-_-) DDR 2 800 1GB *2

Display Card : Onda 9800GT 1GB / Magic Pro ATI HD3450 256 MB (低功版,方便CPU加壓)

火牛: SKY 600W

Harddisk: MAXTOR 250GB

OS: Windows Vista SP2

散熱: 原裝CPU FANS ... 室溫28"C  三把家用FANS

廢話少講!去圖!

------------------------------------------------------------------------------


先黎~Case 內圖....注意用梗9800GT..為方便加壓,會換成Magic Pro 3450... 用電量只有30W

-----------------------

 

 

之後就係個裸跑啦! !!! 低能擺設-_-因$$$問題..只好用家用FANS散熱

 

第一次超外頻240.*11.0  ........無加壓成功

之後係成功- -...想再上245...就Blue Screen- -....

 

之後加壓50mv(1.2500v)再山Cool'N'Quiet.... 成功上245*11

之後再上唔到250- -....今日早上...起身諗通左..原來係因為 K8 CPU 超頻時會超埋HT... 而Mother Board唔support咁勁HT..所以去Bios set  鎖死HT... 之後就成功! 但....再上255 就唔得=[

其他晒命圖- -

 

主角之一M4A78

onda 9800gt 1GB 版...好型= =


SKY 600W 火牛

 

用唔到的四核/...Phenom 9650 X4.... $$ 750 -_-嗚

 

 

正SAVE錢買TX3 - - 169 - -唔食要食少幾多先有LA~~~

 

 

爆萬分呀!!!!!!!!!!

唔超頻: 8000分!

cpu 由2100mhz 超到2750mhz.... Display 由600/900超到656/969 萬上過萬!本身諗住9000分左右!!真係好開心!!






訪客留言 (返回 WillLau 的日誌)


WillLau 於 2009-10-13 10:53 PM 發表:
多謝-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jesin 於 2009-10-13 09:13 PM 發表:
真係好勁呀*0*

我一d都唔識-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yiching29 於 2009-10-13 07:46 PM 發表:
你可以系屋企玩..
真羨慕 /3\ (飄~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sheila31 於 2009-10-12 04:34 PM 發表:
w0w 好勁啵威哥a_a
c0mment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx=] 仲努力梗
Posted at 2009-10-12 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winwin30201 於 2009-10-11 11:16 PM 發表:
cmcm~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WillLau 於 2009-10-11 11:08 PM 發表:
recm哥..你咁架
re apple who are you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



apple12333 於 2009-10-11 10:05 PM 發表:
您好!你猜猜我是誰??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



M65lum2 於 2009-10-11 09:34 PM 發表:
無興趣-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WillLau 於 2009-10-11 06:52 PM 發表:
ms choi 架IT

re 百力枝

唔係丫 - -呢啲睇得多就明=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chi_joan21 於 2009-10-11 05:37 PM 發表:
好多電腦野-_-
dd都睇吾明
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]