DayDreAm"
Hi - -""唔記唔記得睇丫xd
WillLau
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
WillLau
暱稱: Will哥?- -
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
May 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2010-03-20
•
2010-02-25
•
2010-01-25
•
2010-01-13
•
2010-01-10
文章分類
•
全部
(72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (9)
•
2009 年 12 月 (5)
•
2009 年 11 月 (13)
•
2009 年 10 月 (26)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (9)
•
2009 年 12 月 (5)
•
2009 年 11 月 (13)
•
2009 年 10 月 (26)
•
2009 年 09 月 (17)
MORE...
日誌訂閱
•
ccsakura2801
[
訂閱此日誌
]
好友名單
TATvTula
Alice3
yiching29
ahEi_
chloe_yuetyi
chi_joan21
cH1nG_229
Sharon21
vincenthoho
sindy_cheung
sissy802
dereklkh1379
顯示全部(40)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 277
今日人氣: 8
累積人氣: 2314
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 1 月 5 日 星期二
2010-01-05
分類:
未分類
無咩時間打qooza要打機~~
話 說琴日開住music 温hist..一温就温到2點先訓,聽住音樂真係好精神..唔眼就勁眼訓,之後六點半起左身睇一睇b 册同a册文xxx,仲有記番熟啲EVENT 年份,真係畀佢FAKE 死- - 搞個TIME ORDER畀我,仲以為佢會出TIME LINE~~唉@@ 發覺自己b 真係勁唔熟,好在佢重點出american revolution
Long QUESTION 做左第一題 american revolution.. 寫得好high 呵呵~~滿左,但f1大考個有exp就係寫得多扣得多@@會好低分~~ FILL IN THE BLANK 有2 題唔係好識,亂黎@@~~ 但其實今次都易過上次~~ 希望重上8字la@@~/..
中文,就唔好提啦,不過今次做完有好多時間,double check左之後仲有十分中,我就喺度訓~~ 訓醒交卷~~ 因為岩岩醒,唔知咩事,以為自己喺屋企@@~~唉,合格就ok~~ >60就開心死~~ >70係無可能@@
超可愛~.~
發表時間:2010-01-05 05:24 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 WillLau 的日誌
)
g770345
於 2010-01-05 08:44 PM 發表:
will哥=__=.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
早
Posted at 2010-01-05 11:17 PM [
編輯
] [
刪除
]
Alice3
於 2010-01-05 08:08 PM 發表:
Add oil`comment;
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 WillLau 的日誌
]