中 有 4 日, 我 就 要 走 la
Why????????
Because 我 要 去 trip
開 左 夏 令 班 大 概 3 個 禮 拜
我 覺 得 果 miZ~ 都 算 5 錯
就 黎 Test la
加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我 要 爭 取 入 甲 班
今日3點,去澳門科學館玩
撞到F1E D人 同sharon
好好玩啊
玩到我din
哈哈哈
夏令班已經開左2個禮拜到~
好悶AR
小測,easy到爆
黃老師又講去他home
一路改改改期,改到我暈
下下星期就要大測la
i want to die
好耐未寫過日誌lu~
Today,可以講開心&5開心ge一天
開心ge就係我又可以飲COMEBUY&Eat M記
5開心ge就係傳來一個令我5幾開心ge message
升上J2E有幾日lu
個miss都算5錯,比起果個肥婆
真係鄧J2F可憐
總知衣家心情好煩,都5知道可以做咩好
算la
 ......(閱讀全文)