我好唔開心
又俾阿媽鬧
成日都係這樣
又話我成日開电視and腦
雖然話係對我好
但真係真係逼得我太緊
而且我有d覺得我阿媽偏心
佢好似偏心我二家姐
我知my sister係成績好
但係我都唔係好差
只要我努力d
我d成績一定會有進步
視乎我想唔想去溫,去做
but係今次last one time的考試我一定要努力
取到好成績
我是會成功的
绝唔會俾人睇死/低
please give me 支持
*我的網友*