今日7月1日喇..回歸的日子=]]]
但對我黎講都冇咩特別''''''〕〕
不過今日買了部NDS牙!好開心哇!
~~~~~~~~~~~~~~~
晏宙去咗個fD屋企玩=0=
之後4:3O同咗佢隻狗仔去散步''''=]]
番到佢屋企幫佢沖涼..xD
超得意>3<'''
之後就同咗個fD出元朗Lu~(食野''、買NDS)
【s0r牙!''約咗我打排球的朋友仔'''' 我冇去到>0<'''】
去到元朗念著食味千拉麵=]]
但係又唔記得係邊到BoR''''
之後就去咗問D掃地工人=]]
之後佢話係街市個邊'''''
咁我地去lor'''
之後又搵唔到Wo~
咁禁岩又見到個掃地工人=]]所以我又再問
之係佢又話係街頭個邊=]]]咁我地又行番轉頭=]]
之後我地行番轉頭喇..踉著我話:「如果再見到一個清潔工人ge話,佢會唔會話係街尾牙拿?!」
之後個fD話:「唔係!,佢會話唔係元朗=]]]]」
個時笑咗一笑-v-]]]]
之後我地繼續搵..點知比我地見到千色廣場個板到有味千拉麵個個招牌,,所以我地就入去商場睇下啦=]]
入去個時念,原來D清潔工人都唔可靠ge=]]]
咁入到去又望唔到我咪問個保安lor=]]
之後我竟然問咗:「唔該我想問下le到係咪有問「千色」拉麵=]]@@
之後比個fD笑到臉都黃埋..=]]菸爆!=]]
To fD:你唔好比我見到你講錯野aR!我笑到你臉黃架!\
之後食完就番屋企lu~
唔知點解今日勁攰呀=]]
---------------------------
YeaH!!天日唔屎番學!XP!