Wing5252000 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
★*°…● 彩 虹 *RAINBOW||||〞
我個日記仔呀..大家支持下啦~ Xdd'''^^
p.S睇完要留cm喔~ THX
 
 
我 的 資 料

暱稱: ◇×↙冰♂◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
/_\
2008-03-23
2008-03-22
2008-03-20
2008-03-19
日 誌 分 類
全部 (456)
※夢之愛* (7)
未分類 (449)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
3男2女
轉xG music MP3 playl...
Avril Lavigne
puppy
大眾論譠
天偱論譠
主流論譠
失敗論譠
香港討論區
浪漫論譠
禁區討論區
語法
日 誌 統 計
文章總數: 456
留言總數: 747
今日人氣: 9
累積人氣: 18842
RSS Feed
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天
   
^^'' 開心

今日情人節wo~''''xDD

大家有冇咩特別呢..?!過得點呀?!

今日浱咗D朱古力...xDD^^

不過唔夠我D同學咁有心意...''佢地自己整架>3<

我個D買ga ja~^^''''...有D殘愧呢...-v-''

哈哈!!一番到學就收到朱古力喇...好hapi~''''!>3<

好多謝矖佢地Ya.....^^

今日班主任冇番-v-*''kaka!!

唔洗上中文堂...有2堂唔洗上xDD

不過我D同學玩電話'''''比個代課老師捉到...=O='''真係唔好彩喇'''=]

今日遲咗放學~~'''''=]....

又多功課比....又咁多野講...唉..!=]>w<''''

算啦...都放假了,,,,應該開心先岩...^^'''

就快新年喇...hehe~

希望逗多D利是...xDD

係到預祝大家:「新年快樂!!」

                「學業進步!!」

                 「身體健康!!」

Haha~

----------------------------------------------------------

放咗學.....同幾個同學一齊番屋企=]

途中見到....好多化曬裝,,,,又著到露矖D肉出黎ge女仔....=]

行行下...前面又有兩個=]

之後雯雯話,有冇流鼻血....=0='''(意思:指D女仔好×)

不過其實係一D都唔惦ge=]我覺得''

.....佢大聲得濟....比前面聽到’...@@

......佢地ge反應''''你地估下...''''''''

其中一個話:「你地係咪想打呀!!!」

嘩...咁粗魯ga~...而加D女仔...唉...化到幾靚都冇人要la~!!!

真係勁無奈,,要打都未輪到你打我地la!!!

高都唔夠我高...係度串人=]...

算la~..佢地唔知羞'''=v=唔怪佢地..!

--------番到屋企--------

就去咗打鼓了...xDD^^

番到屋企食飯...傾msn'''~~

 

分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 Wing5252000 的日誌)


GTRWORLD 於 2007-02-17 02:20 AM 發表:
佢地覺得你地話佢地係姣婆ja-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



細蚊bee:]] 於 2007-02-15 04:28 PM 發表:
捻起都覺得無奈囉..係米??
人地講下話流鼻血姐....
佢洗吾洗咁大反應呀....
仲有bor...
流鼻血姐係話佢地索wo...
話佢地索,,仲問人地係咪想打呀??
lee d人地獄都吾收啦~
下次我地見到佢地就講::嘩,,我依家勁飽囉,,仲好想嘔tim...
咁樣佢實話我地乖啦,,因為佢地吾中意人地讚佢地ma...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
嗯嗯!!
哈哈!係呀係呀...
講得好...xDD
Posted at 2007-02-16 01:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



零雞蛋 於 2007-02-15 03:44 PM 發表:
講得好!!!!我撑你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wa ka ka~
Thx~
Posted at 2007-02-16 12:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GTRWORLD 於 2007-02-15 12:58 AM 發表:
你個fd真係好夠薑,我都未會去搞呢d人..你個fd就咁樣串佢地--""小心比人打
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-*佢要打都係揾條仔打架姐..
我先唔驚...我要告我告佢恐嚇都得ar!!
Posted at 2007-02-15 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]