檸檬草的味道^.^...
我好希望可以同大家分享,我既苦與樂
Wing961
暱稱: 檸檬草的味道^_<..
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勁失落~~
祈禱的力量
太陽之歌
病左呀~~
有待被建立
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 41
今日人氣: 5
累積人氣: 2594
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 15 日  星期日   晴天


攰死我啦~ 滿足 分類: 未分類

我今朝未夠8點已經起左身~因為我認承左負責靈修小組~~我就9 點前返到教會啦~~不過真係好攰呀~~好彩崇拜講道仍然撐得住無訓覺喎~之後下午2點又要上栽陪員訓練班~又撐到無訓喎~~今日都好順利~~真係好感謝主呀~

 





訪客留言 (返回 Wing961 的日誌)


mandypak 於 2006-02-05 12:26 PM 發表:
我好想返教會,
但牙媽話要停一排,
都唔知幾時可以返返教會,
希望快D可以返教會...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandypak 於 2006-02-01 02:49 PM 發表:
我又比牙媽罵啦,
勁唔開心囉.
成日發咁大脾氣,
好似正係得佢識發脾氣,
我唔識,好似我唔識咁,
惱牙....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你點解會比亞媽罵架??唔好唔開心啦~~亞媽有陣時唔會明白我地D年青人既諗法同做事方式~~好容易有誤會架~~
 
Posted at 2006-02-05 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MIRROR 於 2006-01-18 09:13 PM 發表:
我已經好耐無返過教會啦...=.='''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解無番呀??返教會好開心架!因為有一排弟兄姊姊同一齊~~而且最緊要既係神一定會保守你定賜你喜樂架~~再返啦!唔好放棄呀~~
因為
Posted at 2006-01-18 11:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



白茹 於 2006-01-16 06:15 PM 發表:
男Wing: 咁你咪好勁, 我都無你咁叻, 尋日笫一日返主日學, 真係叻叻.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

星期日係主的日子~~我一定要撐架~唔可以對唔住神架~~記得要個個星期都返主日學~~對你好大幫助架~~
 
Posted at 2006-01-18 12:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]