| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
| 好番七成啦~~ |
分類: 未分類 |
| 我隻腳已然好左七成啦~~聽日又要返番工啦~~唔知適唔適應tim~~~仲有呀我諗我可以過多二三個月就可以買車呀~~因為我亞媽終於肯讚成我買車啦~~好開心~~now only等番工果度穩定左~~就可以啦~~希望到時有機會車下你地去玩呀~~ |
|
|
|
|
|
薯蓉 於 2006-04-27 10:03 PM 發表:
好呀!遲d買左車要車我返學....遊車河......得唔得呢?
等陣...你係買私家車.....定係巴士?
嘻嘻
|
網主回覆
|
當然得啦~~車你返屋企都無問題啦~緊係貫私家車啦~~一我無巴士車牌,二巴士係好貴架我買唔起呀~~ |
|
| Posted at 2006-04-30 12:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lily 於 2006-04-26 06:20 PM 發表:
|
網主回覆
|
成七八個月無駕車啦~~無過我很有信心既~~你放心啦~ |
|
| Posted at 2006-04-30 12:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|